 |
|
 |
 |
משפחת Konami פותחת את העונה השמינית בתחום העגלות בארה"ב, אחרי שבע שנים מלאות שעבדנו כמעט בכל מדינה אפשרית מצאנו את האזורים האטרקטיביים ביותר עבור סוכני המכירות שלנו: ניו יורק, קונטיקט, מסצ'וסטס ורוד אילנד.החברה מתמחה במכירת מוצרי ים המלח ומיישרי שיער ומעמידה את האנשים המקצועיים ביותר בתחום עבור סוכני המכירות שלנו בכדי שאלו ייהנו מהכשרות ברמה הגבוהה ביותר ויוכלו לעשות כסף מייד בהגיעם לארה"ב. לאורך השנים הצבנו לעצמנו מטרה מאוד ברורה והיא להיות המעסיקים הטובים ביותר בתחום, ממוצע זמן השהייה של סוכן בחברה עומד על לא פחות מעשרה חודשים, ומשכורת ממוצעת של קרוב ל 5,000 $, אלו המספרים הטובים ביותר בארה"ב ועל פיהם נמדדת חברה רצינית, אנו דואגים לתנאים הטובים ביותר, ליושר ואמינות ורוצים שהסוכנים ירגישו בבית גם ברמה המקצועית ויותר חשוב ברמה האישית.לוקיישנים:משפחת Konami עובדת בקניונים אשר הוכיחו את עצמם בשנים הקודמות, בעלי החברה עובדים ימים כלילות למצוא את הקניונים הטובים ביותר ומעמידים פרמטרים רבים אשר נועדו לבחון את הקניונים ואת נקודות המכירה הספציפיות ובכך יוצרים נקודות מכירה מצוינות ורווחיות. אנו עובדים במשך שנים רבות עם חברות הקניונים הגדולות ביותר: westfield, ggp, simon, pyramid ורשימת הקניונים שלנו משתפרת משנה לשנה: natic collaction, holyoke mall, buckland hills, trumbull, ct post, providence place, eastfield ועוד..המדינות שבהן בחרנו לעבוד כולן נמצאות ברשימת עשר המדינות העשירות בארה"ב, שניים מהן נמנות במקום הראשון והשני בפרמטר "ההכנסה הכי גבוהה למשפחה".מוצרים:משפחת KONAMI עובדת עם המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק, מוצרים אלו נמכרים למעלה מעשור. Premier, vivo, hair stayler.תנאי עבודה: • חוזה עבודה ואפשרות לתשלום בארץ עם תלוש משכורת. • לחותמים חוזה עבודה של מעל חצי שנה תעמוד הבטחת הכנסה. • לאחר 3 חודשי עבודה החזר חצי כרטיס ולאחר 3 חודשים נוספים החזר החצי השני. • 25% מהמכירות עד 600$ ומעל 30% רטרו. • 250$ לשבועיים עבור שכ"ד, רכב, דלק, ביטוחים וטיפולים שוטפים. • בתים פרטיים מפוארים, לא יותר משלושה עובדים בחדר. • משכורת בימי ראשון אחת לשבועיים. • בונוסים ואתגרים במשך כל השנה, פרסים כגון: כסף, חופשות, אייפון, מחשבים וכו'
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
 |
צרו קשר ואחד מנציגי החברה ישמח לחזור אליכם עם פרטים
נוספים...
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|